12 januari 2010

Mat

Nu har Herman ätit puréer och gröt i en månads tid och han har blivit en riktig hejjare på det. Och så är det ju så himla gott också. Hittils är favoriterna palsternacka och gröna ärtor. Imorgon ska jag göra broccoli som jag hoppas att lille herrn godkänner. För han har verkligen en egen vilja. Idag stod det palsterncka på menyn, han åt bra men visade tydligt när han inte ville ha mer. Då tog jag fram en burk katrinplommon och vips så var han superhungrig igen =). Fast jag kan ju inte klandra honom, även för mig går ju alltid en efterrätt ner.








Det är kul att äta!

2 kommentarer:

Husfrun på landet sa...

Hihi, charmtroll med munnen full :) bra med rejält stänkskydd också ;)
Puss på dig Herman

Pappan sa...

Japp, den lille Guldgossen äter som en hel karl.

Imponerande blogg-frekvens just nu. ;)

Puss puss