16 april 2010

Stolta

Lätt som en plätt var det helt plötsligt att åla framåt. Jag satt och sorterade tvätt en morgon och helt plötsligt hade Herman förflyttat sig mot mina kläder, jag flyttade högen lite och han satte av efter den. Weehee!! Det är ju mycket roligare att vara på golvet nu när man han nå allt man vill... som hundens vattenskål till exempel. Om han fick skulle han också dricka ur den...men då kommer alltid hans kära mor och flyttar den.

Bjuder på en bild från dagens träningspass, jag och Herman begav oss tillsammans ut på ett löparrunda. Det var riktigt roligt...men jobbigt!!

4 kommentarer:

Husfrun på landet sa...

Vilken cool kille i solbrillor :) och duktig morsa :)

Vårt liv tillsammans sa...

Ojoj så duktig du är! Själv har vi varit ute på promenad i sakta mak...!
Vad duktig Herman är som börjat åla!

Pappan sa...

Ni är bara bäst!
Alla dagar med er!

Puss puss

Jonna sa...

Så duktig han är :) Jag väntade och väntade på ålandet men nu ålar han i racerfart och äter allt han hittar på golvet . Fast jag dammsuger som tusan så lyckas han alltid att stoppa ngt i munnen så han får kväljningar, typ som sockludd imorse :S

Den kostade 1099,- egentligen, men det var sista exet så vi fick den MKT billigare :) men det finns en annan , jättefin modell för 579,- som vi hade köpt om inte den här hade varit på extrapris :)